1. Mis
koolis oled praktikal, kes on koolipoolne juhendaja, või oled ise tegevõpetaja
ja viid tegevused läbi oma klassis?
Teen oma praktikat PärnuVanalinna
Põhikoolis. Olen selles koolis tegevõpetaja. Annan tunde 2.b klassile ja 5.
ning 6. klassis loodusõpetust.
2.
Mis
klassis praktikat läbi viid?
Praktika viin läbi 2.b klassis.
3. Kes oli
koolis isikuks (nt haridustehnoloog), kes teid tutvustas õpetajale? Kui oled
ise tegevõpetaja, siis kas teie koolis on isik, kes omab ülevaadet, mis IKT
võimalused koolis on? Millist infot kooli kohta anti/said/omad? Õppetööks
kasutatav IKT? Üldine korraldus, kus saab tehnikat võtta, kui koolil olemas,
kes vastutab. Kes koolitab õpetajaid?
Pärnu Vanalinna Põhikoolis töötab nii
haridustehnoloog kui ka infotehnoloog. Koolil on 30 Samsung Galaxy tab 4, mida
saab õpilastega tunnis kasutada. Lisaks 12 sülearvutit ja igas klassis on
arvuti ja TV või dataprojektor. Koolis on kaks vaba wifivõrku, üks õpilastele,
teine õpetajatele. Igale õpetajale on nädalas üks ainetund võimaldatud
arvutiklassis. Õpetajatele on iga nädal kaks korda digivahetund, kus õpetajad
tutvustavad teineteisele erinevaid uusi keskkondi.
Tahvleid saab võtta eelregistreerimisega.
Õpetajad koolitavad teineteist, samuti osalevad meie kooli õpetajad tihti
veebipõhistel digivahendite koolitustel. Koolil on avatud avalik päevaraamat, kus kajastatakse Pärnu Vanalinna
Põhikooli igapäevaseid õppetunde, kus on kasutatud nutiseadmeid, digivahendeid
või on rakendatud uuenduslikku (http://vanalinnadigi.weebly.com/).
4.
Anna
lühiülevaade ja hinnang oma praktika kooli IKT võimalustest? Õpetajate IKT
alastest pädevustest, õpilaste IKT alastest oskustest.
Pärnu Vanalinna Põhikooli õpetajate IKT
alased oskused on väga suured, kuna meie kool oli üks kaheksast üle Eestilisest
koolist, kes osales digiprojektis. Õpilased on harjunud õppima kasutades digi
vahendeid. Meie kooli tunnus on VOSK, mis tähendab Võta Oma Seade Kaasa.
Ülevaade põhjalik ja julgustan kooli digivahendeid katsetama ja proovima.
VastaKustuta