teisipäev, 6. oktoober 2015

PRAKTIKA ÜLESANNE 1

Tegevuskava

Aine: Matemaatika (sh meediakasvatus) (2.b klass)
Tunni teema: Kahetehtelise tekstülesande lahendamine
Tegevuse eesmärk:
Õpilaste häälestamiseks matemaatika tunniks.
Õpilane loendab mitu tüdrukut/poissi on pildil.
Õpilane arvutab mitu poissi/tüdrukut on vähem kui tüdrukuid/poisse.
Õpilane arutleb, mis on pildi sõnum, mida tahetakse pildiga öelda ning kuidas on pilt loodud, kas pildil on tuttavad õpilased, kus pilt on tehtud.
IKT vahendid: Arvuti, televiisor,  internet
Tegevuse põhjendus: 
Kasutan pilti, et köita laste tähelepanu ning pildil olevad lapsed on õpilastele spikriks loendamisel ja arvutamisel. Pilt on valitud sama klassi õpilaste kevadisest õppepäevast. Pilt valitud õpilaste meediateadlikkuse kujundamiseks läbi matemaatika.
Tegevuse kirjeldus ja selle põhjendus: 
Kuna tegemist on kahe tehtelise tekstülesande lahendamise tutvustamisega, siis õpetaja palub lastel loendada poisse/tüdrukuid, keda nad pildil näevad. Samuti peavad lapsed vaatlema, kes on pildilt puudu. Õpetaja arutleb lastega, miks on pilt tehtud? Arutletakse, kas pilt on lavastatud?

2 kommentaari:

  1. Väga hea, et läbi häälestamise ja matemaatika ka õpilaste digipädevusi kujundada (meediakirjaoskus).

    VastaKustuta