Matemaatika tunni häälestamise
tagasiside/analüüs.
Õppetunni
eelnev planeerimine on vältimatu. Tunni struktuuri oluline osa on õpilaste
häälestamine ja ettevalmistamine uue õppimiseks. Tähelepanu haaramise
eesmärgiks on õpilaste virgutamine või häälestamine õppetööks. Tähelepanu
haaramise võtted olid minu tunnis seotud tunni teemaga ja ma sain hästi
kasutada üleminekuks tunni uue materjali esitamise ja õppimise etapile. Õpilaste
aktiveerimine ja häälestusse kaasamine on võti tõhusa õppeprotsessi tekkimisele.
Häälestuse
faas on oluline tähelepanu haaramise seisukohalt, sest tähelepanu saavutamine
on esimene eeldus õppimise käivitumiseks. Tegevusplaanist oli kasu, olin
planeerinud küsimused ja teadsin, kuidas tundi juhtida.
Miinuseks
antud klassiruumis oli tehnika, sest televiisorist oli pilt liialt väike ja pildilt
laste loendamist said teha ainult esimestes pinkides istunud õpilased. Veel
tajusin, et valides lastele tuttavat pilti võib tähelepanu minna mujale ja nii
seekord läkski. Lapsed hakkasid meenutama kevadel õppekäigul käidud üle ja see
segas õige teema häälestamist. Edaspidiseks õpetuseks, et valida neutraalsem
pilt ja võtta õpilastele tahvlid, et igaüks saaks pilti uurida oma tahvlist.
Kindlasti
planeerin ka edaspidi tegevusplaani, sest sellele saab toetuda ja on mulle
tunni õnnestumisel kindluseks.
Analüüs arvestatud.
VastaKustuta