Eesti keele tunni õpitegevus
vastavalt õpioskustele.
Eelnevalt
koostatud tegevusplaanist oli kasu. Esiteks olin valmis mõelnud, mis õpioskusi minu tegevus
toetab. Alusõpioskusi, milleks oli lugemis-, kirjutamis-, kõnelemis- ja
kuulamisoskus; tunnetuslikke õpioskusi, mis selles tunnis olid tähelepanu, mälu
ja mõtlemise aktiviseerimise oskus ja keskendumisoskusi ning oskus teisi
kuulata.
Olin valmis mõelnud häälestamise jaoks vajaliku video,
mis väga hästi tutvustas lastele tunni teemat. Video oli lastele eakohane.
Alguses pakkus nalja ja lusti ning lõppes tõsise teemaga, mis pani iga lapse
mõtlema. Tund õnnestus väga hästi. Lapsed olid väga aktiivsed osavõtjad ja
arutlejad. Eesmärgiks oli ka mõiste lõik õppimine. Tänu lõikude erivärvidele
oli õpilastel mõiste paremini arusaadavam. Huvitav oli see, et õpilased
pealkirjastasid oma lõigud töövihiku pealkirjadega sarnaselt. Seekord õnnestus
tegevuskava väga hästi ja midagi muuta ei oleks olnud vaja. Tunni lõpp kippus
küll kurva poolseks muutuma. Üks asi, mida ma ei olnud eelnevalt tegevuskavasse
kirjutanud, mis ilmnes teema käigus, oli tuleohutus.
Üllatav oli minu jaoks, et lapsed oma peredega
tähistavadki hingedepäeva. Nad meenutavad oma lemmikloomi kui ka oma lähedasi.
Panevad pildid lauale, küünlad põlema ja katavad laua, pannes taldrikud toiduga
lemmiklooma jaoks, keda enam ei ole. See pani ka mind mõtlema mitte ainult
lähedasest inimesest, vaid ka lemmikloomast. Antud tund oli väga südamlik ja
lapsed vahvad vestlejad.
Väga põnev oli sinu tegevuse kohta lugeda ja klipi valikuga olen täiesti nõus. Igati sobiv ja asjakohane ning väga hea, et said ka oma õpilaste kohta rohkem teada.
VastaKustuta