esmaspäev, 2. november 2015

PRAKTIKA ÜLESANNE 3 TEGEVUSKAVA ANALÜÜS

Eesti keele tunni õpitegevus vastavalt õpioskustele.
Eelnevalt koostatud tegevusplaanist oli kasu. Esiteks olin valmis mõelnud, mis õpioskusi minu tegevus toetab. Alusõpioskusi, milleks oli lugemis-, kirjutamis-, kõnelemis- ja kuulamisoskus; tunnetuslikke õpioskusi, mis selles tunnis olid tähelepanu, mälu ja mõtlemise aktiviseerimise oskus ja keskendumisoskusi ning oskus teisi kuulata.
Olin valmis mõelnud häälestamise jaoks vajaliku video, mis väga hästi tutvustas lastele tunni teemat. Video oli lastele eakohane. Alguses pakkus nalja ja lusti ning lõppes tõsise teemaga, mis pani iga lapse mõtlema. Tund õnnestus väga hästi. Lapsed olid väga aktiivsed osavõtjad ja arutlejad. Eesmärgiks oli ka mõiste lõik õppimine. Tänu lõikude erivärvidele oli õpilastel mõiste paremini arusaadavam. Huvitav oli see, et õpilased pealkirjastasid oma lõigud töövihiku pealkirjadega sarnaselt. Seekord õnnestus tegevuskava väga hästi ja midagi muuta ei oleks olnud vaja. Tunni lõpp kippus küll kurva poolseks muutuma. Üks asi, mida ma ei olnud eelnevalt tegevuskavasse kirjutanud, mis ilmnes teema käigus, oli tuleohutus.

Üllatav oli minu jaoks, et lapsed oma peredega tähistavadki hingedepäeva. Nad meenutavad oma lemmikloomi kui ka oma lähedasi. Panevad pildid lauale, küünlad põlema ja katavad laua, pannes taldrikud toiduga lemmiklooma jaoks, keda enam ei ole. See pani ka mind mõtlema mitte ainult lähedasest inimesest, vaid ka lemmikloomast. Antud tund oli väga südamlik ja lapsed vahvad vestlejad.

1 kommentaar:

  1. Väga põnev oli sinu tegevuse kohta lugeda ja klipi valikuga olen täiesti nõus. Igati sobiv ja asjakohane ning väga hea, et said ka oma õpilaste kohta rohkem teada.

    VastaKustuta