teisipäev, 29. september 2015

ISESEISEV TÖÖ II - VEEBIPÕHINE TAGASISIDE, TESTID JA KÜSITLUSVORMID (GFORMS)


Miks ja kuidas kasutada Google õppevorme õpilastega õppetöös?
Kuna ma ei ole varem Google vorme kasutanud, siis esimene mõte, kus mina neid kasutaks on õpilastelt tagasiside saamiseks õppeaasta lõpus. Olen huvitatud, et minu ained pakuksid õpilastele huvi ja õpilased õpiksid positiivsetele tulemustele. See tähendab, et soovin tagasisidet. Tagasiside annab võimaluse analüüsida oma tööd ja mõelda, järgneva õppeaasta muutuste peale.
Pärnu Vanalinna PK teeb juba aastaid vanematele, õpilastele ja õpetajatele rahulolu küsitlusi. Arvan, et Google vorm on hea keskkond, kus küsitlusi edaspidi teha. Võib-olla kui olen edaspidi rohkem Google vormi kasutanud, tuleb veel ideid, kuidas see keskkond oleks minu töös kasulik. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar